2014年11月18日 星期二

2014-07-10 Great Gransden ( 六 )

曾在日本的白川鄉見過這些草頂屋,想不到Great Gransden 也有這麼多
美麗的草頂房子。活像走進了童話的世界呢!




















<   隨多位師父去京都追楓,抱歉回來才可回覆各位。謝謝光臨啊! >


24 則留言:

  1. 回覆
    1. Celing wine 你好,顶部就係佢的特色啦!

      刪除
  2. 美麗的草頂..好似入咗去童話世界咁呀!^~^

    QQ祝kam旅途愉快啊!(''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry!更正:美麗的草屋 ^^'''

      刪除
    2. QuEEnie QQ,谢谢你啊!

      刪除
    3. 见到這些房子就联想起童话啦!

      刪除
  3. 我曾在南英倫玩過三天,參觀過沙士比亞故居,他的房子跟上面p14的房子有些相同,也是草頂的,那時我就感到很特別,很神奇…

    回覆刪除
    回覆
    1. Stratford-upon-Avon是沙翁和他太太的故居所在地,他們的屋就是這样,特別而美麗,很喜歡呀!

      刪除
    2. Shu Siu, Tom ,第一次在日本见到也觉得神奇同特别。
      上次在英国另一小镇也同样見過 、但没有這镇那麽多啊!

      刪除
  4. D屋好靚啊!真係好鐘意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D咁靓的屋,應該好多人喜欢架!

      刪除
  5. 又真係有啲似合掌屋喎XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. Gael,合掌屋有D唔同係顶部較尖,外型一样咁靓!

      刪除
  6. 多謝介紹, 又識多個地方~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,唔好客氣,我只是將所见同大家一齐分享而己!

      刪除
  7. 難得的相遇,草好羨慕妳呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用羨慕,你還年青是创理想的黄金的時间。而我已经没人請被迫退休人士,羨慕草才真呢!

      刪除
    2. 其實我也不年青了!哈哈…
      希望將來我也有機緣吧!^^

      刪除
  8. 童話世界,想住係度!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友就住在這裡,真的好舒服!
      如果你也在此,我一定會顺道探你啊!

      刪除
  9. 回覆
    1. Teddy 哈哈……睇落又真有D似模型喎!

      刪除